Annandagen
2009-12-26 / 18:38:50 / It's my life

Idag åkte Frank och Linda hem till Åre, så nu är det väldigt lugnt här .. Det känns att det är slut på julen nu, lite tråkigt men men. Det var iaf en riktigt bra jul i år! :)
Efter nyår så ska vi nog till Åre och åka lite skidooor också, glaad :) Här är ju bara barnbacken öppen så jag har inte åkt skidor än :C

Jag har fått massa fina julklappar också :)

Plattång -GA.MA (lika som vi har på skolan)

Tre burkar från IKEA, Tripp tror jag dom heter

Duschtvål, bodylotion och en tvättpuff (eller vad man ska kalla det) från Body Shop

Vår Kokbok

Trosor

Headset, rosa hihi

Röd Adidasväska!

Absolute Repair Shampoo & Balsam

DVD !

Och min telefon som var en tidig julklapp :)


Bra julklappar :) TACK alla!

→ BYE

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: