Fullt upp
2009-12-01 / 21:00:55 / It's my life

Tjohoo! Det har redan gått två dagar på veckan, jag som tycker att det nyss var söndag kväll och jag satt på bussen hit.. Imorgon & på torsdag så har vi heldag i salongen också :) och på fredag så har vi film på engelskan. Snart slut på veckan ju :o

Sedan jag kom hem från skolan idag så har jag hållit på med frisöryrkets historia, det går framåt! Det går faktiskt riktigt bra, jag blir nog kanske klart imorgon. :) Då är iaf en sak klar, sedan har jag tusen andra saker att göra. Två frisörprov nästa vecka, gradering och ett om balndningar&bindningar, data uppsats, God hälsa och elgelskaglosor .. mycket nu.. Men då allt är klart så är det äntligen lov och JUL! :D

Till helgen ska jag åka till åre och hälsa på Frank, Linda & Elviss. Det blir ingen skidåkning för skidorna är hemma men det kommer bli kul ändå! :)
Jag längtar tills min nya telefon kommer, så jag slipper min fulatrasigadumma skit. :p

NU bler det Desperate!

→ BYE


1 Kommentarer
dinbästuuuuuuus:

kooooooooooooooooooom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem geeeeeeeeek! <3



SKRIVET DEN: 2009-12-05 KL: 23:43:34 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: