Julbak
2009-12-21 / 20:24:25 / It's my life



Idag så har jag så har jag och Josefine bakat Rocky Road. Såg den på Leilas jul och sedan var jag tvungen att göra den, och den vart supergod! :) Sedan så har jag städat och julpyntat och imorgon ska granen in så det blir riktig julstämning :)

Ikväll har jag varit på  öppet hus på A-O. Var inte där så länge men hann se några som sjöng och spelade :) 

Jag fick nyss reda på att Frank vill bli klippt också, åh jag som inte har klippt kille med sax, huu. Men jag hoppas det blir bra :)
NU ska jag kolla på Anna Kalle Anka igen haha!

→ BYE

1 Kommentarer
Anonym:

den vart godare än min och systers :p haha, fast du skulle ju dit med en masssssa choklad ! :D haha

lycka till! du klara det nog :) <3



SKRIVET DEN: 2009-12-21 KL: 22:28:50 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: