new phone
2009-12-12 / 18:45:41 / It's my life



Jag gillar den :) Men det som är lite dåligt är att mitt minneskort kommer på måndag och då är ju jag i stan. Så jag får det inte förens till helgen .. men jag klarar nog mig. :)

Idag har jag följt med mamma till Flatmo och köpt en matta och lite andra saker. Resten av dagen så har jag bakat pepparkakor!
Gick fint tills sista plåten, de åkte på en riktig solbränna haha.

Jag borde göra lite på Datakunskapen nu .. men min mage tar kål på mig så jag orkar intee. Jag har haft ont i den sedan i tisdags natt och har det fortfarande. Det kanske är magkatarr, inte kul :(  Men jag hoppas på att det blir bättre, vill ju inte ha magont över hela julen.

Imorgon ska jag klippa mamma, kul!

→ BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: