Skola ?
2009-12-16 / 14:11:55 / It's my life

Så här ser vår skolvecka ut:

Måndag - Svenska, slutade efter lunch.
Tisdag - Lediga.
Onsdag - Gick en timme sedan fick vi sluta.
Torsdag - Baka & titta på film! Heldag
Fredag - "Julmys" med skolan, slutar före lunch.

Bra eller värdelös vecka? Jag vet inte riktigt.

Gick runt lite på stan med Caroline och Malin när vi slutat, sedan åkte jag hem och åt lite sedan la jag mig och läste tredje twilight boken :') Ute är det snöstorm så tvn funkar inte så bra just nu .. Men nu ska jag inte klaga på det, för jag hoppas på en vit jul! :)

Tänkte lägg in bilder här .. men kameran dog hihi
Får bli senare istället :)

→ BYE


1 Kommentarer
Anonym:

bra vecka ju ! :)

vi har nästan lika bra, fast du har bättre, typ inga lektioner som vi har.. suuuuck



SKRIVET DEN: 2009-12-16 KL: 14:26:54 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: