upp och ner
2009-12-28 / 21:54:44 / It's my life

Idag var jag till stan med mami. Hon letade stövlar och jag några varmare skor som passar till mina fötter .. och ett par jeans. Men det slutade med att vi åkte hem utan varken skor eller jeans. BLÄÄ. Humöret var inte på topp mot slutet, inga skor passar på mina fötter -.-
Jag hittade ett par på skopunkten som var rätt fina, men när jag provade dom så kändes dom lite för smala för min fot .. så då sket jag i det helt. Synd, för annars skulle jag nog köpt dom.

Innan vi åkte hem så var vi på coop och köpte lite godis, så då vart humöret lite bättre hihi!
När vi kom hem så fick mamma sin julklapp också .. jag hade gömt den så bra så jag hittade den inte tills jul .. typiskt mig. Men hon vart glad ändå :)
Jag fick en Polaris fleecetröja av pappa idag också, den är mysig och vaaarm :')

NU sitter jag och lyssnar på Calle och Erik från idol, aaah så sjukt bra dom är!

→ BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: