Bändy
2009-11-24 / 21:47:06 / It's my life

Ikäll var jag och josse och kollade på bandy, jon och matthias + några till var också där. Jag tror de hamnade på fel sida haha ...
Matchen var inte så kul .. det började med att efter 20 sekunder så gjorde ena laget mål och ett till efter typ 1 min haha. Tims lag förlorade med 12-1 hehe.
Efter matchen så skulle vi skynda oss till bussen, men vi missade den iaf. -.- Så vi gick till Marina en sväng. :) Nu sitter jag och josefine hos mig. Hon ska snart åka, då blir det tomt. :/

Idag så gick min bäddsoffa sönder, igen! Less jag blir nu går den inte att fälla upp så den ligger utslagen som en fet dum säng. -.- Hoppas pappa kan fixa den då han kommer in.
Gick en sväng på stan idag också, jag köpte en blå lång tröja från jc. :) Var på lillänge med homey och köpte en julstjärna också!




BYE


1 Kommentarer
Anonym:

dom söööööööööög!



SKRIVET DEN: 2009-11-24 KL: 23:30:02



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: