Barnvakt
2009-11-01 / 11:34:25 / It's my life

Igår var vi till stan, mamma och pappa fixade lite i lägenheten och jag var barnvakt åt Elvis. :)
Först så var vi i lägenheten och busade sedan så gick vi upp till Frank på folkets hus. :)
Där var det utställningar och försäljning av kläder m.m. Elvis testade några skotrar och fastnade för en polaris, såklart! Hehe

Runt halv fyra gick jag och elvis hem. När vi kom hem så somnde han, han var rätt trött efter allt bus. :p Sedan så var det bara att hoppa in i duschen och gör sig i ordning och vid fem någon gån så åkte vi till Håsjö på middag. :)
Jag hade ingen lust att stanna i stan själv hela söndagen så jag åkte med hem .. vilket betyder att det blir bussen in ikväll. -.-

Fast jag ångrar mig inte, det var mycket roligare än om jag skulle suttit själv i stan, maten var supergod också. :)

Tänkte lägga upp lite bilder också, men kabeln är i lägenheten kom jag på .. så det får bli ikväll eller imorgon!

BYE ♥

1 Kommentarer
Anonym:

det blir ju buss med mig! (Y) hehe<3



SKRIVET DEN: 2009-11-01 KL: 16:24:25



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: