Gavin DeGraw
2009-11-03 / 16:00:50 / It's my life

Sitter jag och lyssnar på nu. Hade nästan glömt vilken jäkla röst han har! :o  Snart är det One tree hill också :D Första säsongen, den bästa! 

Det känns lite som om tiden har spolats tillbaka ett år då jag nördade one tree hill, såg första säsongen till tredje non stop typ, vilket gjorde att jag blev besatt av Gavin Degraw ett tag. Haha :p

Jaja, idag hade vi bara matte sedan slutade vi! :) + att jag räknade nästa veckas uppgifter också. Så nästa vecka får jag sovmorgon och börjar 11, SKÖNT! :D
Efter skolan gick jag på stan och bokade klipptid, äntligen har jag fått tummen ur rumpan och gjort det. Fast det blev fredag den 13, så jag undrar hur det går :o haha. Skulle beställa en sax också, men det glömde jag. Så det får jag göra imorgon. :)

NU, har jag tvättstuga, KUL!

BYE ♥

3 Kommentarer
josefine:

men de passar ju bra de , vi skulle väl stanna den helgen ? elr ?

när slutar du imorron? kanske kan gå me dig på stan ? slutar halv 2 typ..hör av dig ! <3



SKRIVET DEN: 2009-11-03 KL: 16:44:25 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/
sarara:

aa :) japp, typ halv fyra .. -.-



SKRIVET DEN: 2009-11-03 KL: 22:08:38
Anonym:

okej:) jag ringer dig! <3



SKRIVET DEN: 2009-11-04 KL: 09:29:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: