Hela livet var ett discooo
2009-11-22 / 11:49:13 / It's my life

Då var det söndag igen .. Känns som helgerna bara flyger iväg! Fast det är ju bra, för veckorna går ganska fort också och då är det snart jul lov! :) Jag tror jag har tänkt ut vad jag ska köpa för julklappar också, nu är det bara till att köpa dom .. :)
Igår satt säkert alla här i Hammarn bänkade framför Robinson, även jag hehe. Ewa är ju med! Kommer ihåg då jag hade henne som lärare i bild i 6:an, hon var cool. :p Hoppas det går bra för hon!

NU, ska jag gå ut och leta rätt på några handskar, för på torsdag ska vi till Dille och rida med klassen .. får se hur det går hehe.

→ BYE


2 Kommentarer
Linda Berg:

Ska vi rida på torsda:O



SKRIVET DEN: 2009-11-22 KL: 14:29:13 URL: http://liindaberg.blogg.se/
sara:

ja haha :p



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 18:46:36



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: