Idol fredag!
2009-11-06 / 19:50:55 / It's my life

Den här veckan har varit jobbig, skönt att det äntligen är fredag! :)
Jag har haft ont i huvet hela veckan, kännt mig trött och i torsdags fick jag ont i halsen och tappade nästan rösten. Idag hade jag inte så mycket röst kvar, som tur var så går vi bara halvdag på fredagar.

Jag hade utvecklingssamtal idag också det gick bra, var lite länge bara haha .. :p

Efter skolan så gick jag till Josse. Hon packade och jag tappade rösten haha! Sedan skulle vi följa med mamma på stan och köpa farsdags present. Men mina skor var dyngsura pga all slasksnö, så vi for hem och bytte dom först. :p
När vi kom till lägenheten så åt vi lite pepparkakor, städade och for hem :) Jag och Josse halvsov nästan hela vägen tror jag :p

I helgen måste jag plugga till provet vi har på måndag, men det ska nog gå bra!
Ikväll blir det Idolmys :)

→ BYE


3 Kommentarer
Anonym:

pluggade du till ett prov du missar?:o

när kommer du in? <3



SKRIVET DEN: 2009-11-09 KL: 11:33:10
saraa:

jag visste inte om jag skulle vara hemma då :p jag är hemmaaaaa



SKRIVET DEN: 2009-11-09 KL: 14:09:44
josefine:

jag vet, men när kmr du in till stan?



SKRIVET DEN: 2009-11-09 KL: 18:41:44 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: