Jul ?
2009-11-20 / 13:30:44 / It's my life

Det känns som jul tycker jag. :) Gick och tänkte på jullåtar då jag gick hem från skolan och då fick jag värsta julfeelingen :') Nu sitter jag och lyssnar på jullåtar hihi. Ska börja städa och packa snart också.
Sedan kommer Josefine hit, vi ska först handla lite och sedan åka till hon och laga mat och senare ikväll gå på NEW MOON, hehehe. 
 
Ne, nu måste jag göra ett ryck här, josse kommer ju snart och jag har inte gjort ett skit än haha. Åh, nu kom på att jag måste diska och duscha också ... :p

→ BYE

1 Kommentarer
bäztavän:

dn var ju gryyyyyyyyymt bra! :) när den släpps på dvd ska vi se den igen och igen och igen ! :) <3



SKRIVET DEN: 2009-11-21 KL: 00:02:27 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: