Juligen ..
2009-11-25 / 21:26:38 / It's my life

sitter jag och lyssnar på, hehe!

Idag så hade vi klipp prov i helform, det gick fint. :) Fast jag klippte mig i fingret två gånger haha! Efter de så gick vi tillbaka till klassrummet och  läste & gjorde frågor om olika blandningar. Efter lunchen hade vi redovisning i hantverksorientering sedan slutade vi, skönt! Jag är sjuk igen, precis då jag börjar bli bra så blir jag snorig och får hosta igen. -.-

När jag kom hem så fikade jag med pappa som varit och fixat lite hos mig. Pratade med syster idag också, det har jag inte gjort sedan vi var i Göteborg i sommras. Skönt att höra från henne. :) Resten av dagen så har jag pluggat lite läst vecko revyn, löst korsordet i den ( känner mig lite tantig haha ) Nu ska jag ta och göra mig lite fika tror jag och sedan gå och lägga mig. Måste ju ladda batterierna för Dille, haha! Jag vill verkligen inte ridaa. :C Men det kan nog bli kul, hoppas jag!

På fredag ska jag och josse kanske hälsa på A-O, om rektorn släpper in oss haha!




HAHA skev&fat ass


Alla mina pepparkakor är slut. :o

→ BYE

1 Kommentarer
Anonym:

ja skyll dig själv som ätit upp alla då :p

yes, ska bli kul om hon släpper in oss.haha



SKRIVET DEN: 2009-11-25 KL: 21:54:58 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: