Klippning
2009-11-18 / 19:47:52 / It's my life

Idag hade vi Öppet Hus på skolan :) Vi var några i salongen och några var gudie. I salongen gjorde vi klipp prov, det gick superbra. :) Efter så skulle vi ha hantverksorientering, men det var så lite folk så det blev inget av med det. Så gjorde Idrotts provet och sedan drog jag till josse på pc, för att hämta min nyckel. :)
Ringde en och intervjuade också :s Får se hur det blir .. skulle komma ett repotage eller något sådant till våren haha.

Följde med josefine på hennes lektion också, den var sämst de gjorde armband haha!
När vi kom hem till mig så gjorde jag pasta carbonara! Sedan så klippte jag josse! Det vart bra. :)

→ BYE

3 Kommentarer
Anonym:

Hej, jag undrar bara vad du hade för betyg då du kom in på frisör :D



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 20:47:32
Sara!:

Jag tror jag hade 230 om jag inte minns fel :)



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 21:42:37
bäztavän:

tack för klippningen, de vart grymt efter många om och men, men ha är nöjd..lite kort men de växer :))

TACK HOMIE!

<3



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 23:39:56 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: