Mätt
2009-11-28 / 22:15:09 / It's my life

Fan, vad jag är mätt! ;s
Idag så sov jag till halv tovl, länge för att vara mig .. haha :p När jag ätit frukost och fixat klart mig så gick jag och Fanny på wahlbergs och tittade lite. :) Sedan gick på sin apu och gjorde julskyltning och jag gick hem och lunchade. När klockan vart runt halv tre så åkte jag och pappa ner på Bil&Gummi där peder och leif var, o så började vi fixa allt. Det var rätt kul vi fika lite också pepparkakor och glögg!

Vid sex kom alla hit på julmat! För en stund sedan åt vi efterrätt också cheescake med pepparkaksbotten .. typ :) Gott var det iaf! Tänkte gå ner på byn en sväng också ikväll, men så blev det inte.
Istället sitter jag här mätt och med magont och ska kolla på film med Anton. :)


Fixade till tomten lite hehe. Gå och kolla på Bil&Gummi imorgon!

→ BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: