plugg plugg
2009-11-16 / 20:36:37 / It's my life

Känns inte som om jag gör något annat .. bara massa prov hela tiden. Tur att det snart är jul! :)

Idag kände jag mig inte så pepp på att kliva upp och gå på skolan, men det fick gå ändå. Först svenska och sedan idrott. Allt flöt på tills bandyn på idrotten då fick jag dödsont i huvet -.- Vi körde indiansmyg ? på idrotten också, kul! :)

Efter skolan for jag hem och hämtade min telefin som jag glömde imorse, klantigt. Sedan åkte jag tillbaka och köpte en sax, vantar och ett nagellack! :) Kom på att jag behöver nog köpa en ny kam också, så det får jag ta och göra. Homie bjöd mig på mat också! :)
Resten av kvällen har jag gjort matte, promille är inte kul. Hoppas på att provet går bra iaf.

På fredag ska jag och josefine och johanna se new moon, längta!

→ BYE

2 Kommentarer
Anonym:

och syster :)



SKRIVET DEN: 2009-11-16 KL: 22:13:18
theoneandonly:

raowr, jakob and edward :) ohlalla



SKRIVET DEN: 2009-11-16 KL: 22:43:42 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: