Possibility
2009-11-23 / 22:37:16 / It's my life

Ja, här sitter vi och har inte ett s k i t att göra, åh. Fast det är ju rätt trevligt ändå haha, fast musiken josefine spelar är sad. Possibility - Lykke Li, från New moon, jag vill gråta för den är så bra och sorglig. :'[

Imorgon ska jag göra om provet i excel, det kommer gå fint den här gången då jag kan allt! :) Om jag klarar resten av uppgifterna bra, så skulle jag få mvg i datakunskap, yes! :D

I veckan kommer pappa in och fixar lite också. Skrivbord och hylla och kanske lite lister? :)

FÖRRESTEN JAG HAR FÅTT KÖRKORTSTILLSTÅND! Så nu får ni se upp. ;)


Julmys ♥


Pappa var till åre förra veckan, då släpa elvis runt han på
konst utställing på dagis, sötunge!

→ BYE

1 Kommentarer
bäztavän:

jaaaaaaaaaaaaag vill gråta! tänker bara på skogen :(

jaja skryt om dit satans tillstånd du, jag ska aldrig skaffa mitt :p



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 22:38:55 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: