Rida häst!
2009-11-26 / 22:25:13 / It's my life

Var till Dille idag med klassen, elr ja hälften iaf. Resten var hemma haha :p Det började ganska bra, vi fick rida lite. Det var kul men ändå tråkigt för vi fick bara gå runt och göra tråkiga saker. :p Efter de fick vi borsta pollarna och titta på döda djur och skelett :o 
Efter så var det lunchtime! Efter lunchen tittade vi på en massa hästar som sprang fram och tillbaka i ridhuset, astråkigt! Några timmar senare åkte vi hem.

När jag kom hem så sprang jag till tvättstugan och glömde ta ut alla mina nycklar ur jackan så dom åkte in i maskinen ... Så där satt jag och väntade på mina nycklar i 45 min, Josefine kom förbi också och höll mig sälskap. Sedan gjorde vi pannkakor, dom vart supergó! ;)

I helgen ska vi ha julmat hemma med alla som jobbar på Bil&Gummi .. får jag hemgjorda köttbullar och hembakt tunnbröd så är jag nöjd :) (och det blir det också! hihi ) Julmat är nog inte riktigt min grej, men det är mysigt! :)

Nu ska jag plugga lite engelska glosor och packaa ...

→ BYE :)


1 Kommentarer
Anonym:

åh va gott :) jag vill också ha julmat! :) <3



SKRIVET DEN: 2009-11-26 KL: 22:40:50



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: