Salami!
2009-11-10 / 16:06:51 / It's my life

Det snöar! Hoppas den stannar också så att det kan ta och bli vinter någon gång. :)

Idag så har jag skrivit lite på svenskauppgiften vi har, frisöryrkets historia. Det är ganska svårt att hitta info om alla olika saker men det ska nog gå. :) Och så har jag läst i boken vi har som läxa elr vad man ska säga i svenska. Det är inte så mycket kvar i den och den är rätt bra så den är snart slut. :)

Ikväll ska jag på handledarkurs, bllää. Tre timmar är den också, men det lönar sig att gå, för efter så får jag köra biiil!
Imorgon ska jag gå på skolan i alla fall. Vilket betyder att jag måste kliva upp halv sex, inte så kul .. och så var de ju dom där salamisarna jag skulle sälja också.

Någon som vill köpa salami? :)
Vitlök, peppar & krydd 800g. 164:-
Hör av er!



BYE

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: