SNÖ!!
2009-11-05 / 18:33:35 / It's my life

Imorse orkade jag inte kliva upp så jag fick tvinga mig upp. Men när jag kollade ut genom fönstret vart jag pigg och glad, det var snö ute! :D
Idag så var vi på salongen hela dagen :) Det var kul som vanligt, men jobbigt för jag har haft ont i halsen och huvet hela dagen .. Jaja .. Idag så vi klippte, gjorde uppsätningar och några gjorde slingor och tonade håret på varandra. Det vart lite kaos med färgen men jag tror allt löste sig tillslut. :)

Ikäll så tänkte jag plugg till provet om muskler som vi har på måndag, MEN powerpointen finns inte kvar på fronter (?) Konstigt det ska ju vara där så man kan träna :o
Kl: 21 är det EMA, det ska jag se om jag inte sover då. ^^

→ BYE

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: