Torsdag den 13:de ..
2009-11-12 / 22:57:00 / It's my life

Otursdag ... Jag tror inte på fredag den 13:de utan torsdag den 13:de (fast de är ju den 12:de men, men). Idag så kom jag äntligen iväg och skulle köpa en sax MEN, det visade sig att Simon's stänger kl tre. Så det blev inget av med de och imorgon var det stängt, så då får jag gå dit på måndag istället.
Sedan så åkte jag hem åt& duschade OCH missade bussen till PC så jag missade alla uppträdanden, otuuuur. :C
Och sedan då vi skulle åka från pc till stan så missade vi bussen också, yes!
Men vi drog till A-K en stund tills nästa kom så det löste sig. :)

Just nu sitter josefine med sin dator på toan, tönt ........

På onsdag ska vi tydligen ha prov på helform medans det är öppet hus :o Nervöst. Men det ska nog gå bra. :)

→ BYE


1 Kommentarer
josefine:

men hallå de är ju coolt å sitta på toa med datorn! daaah :D



SKRIVET DEN: 2009-11-12 KL: 23:04:53 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: