15/10
2009-10-15 / 20:29:58 / It's my life

Jag kan inte fatta att det är torsdag kväll igen, den här veckan har gått fort.
I veckan så har jag varit med Josefine och Anna-Karin och igår sov jag hos tim. :) Känns som om jag har haft saker att göra heöa veckan så att allt bara har flytit på.
Idag på skolan så hade vi besök av två stycken som informerade om gesällen, efter de så gick alla upp till salongen och vi var där resten av dagen. Idag gjorde vi inpackning och klippte. Det gick ganska så bra. :)

Jag var på stan igår också och fyndade hihi. Kommer bilder på de sedan, för kameran dog, haha :p

I helgen ska jag hem. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att fixa mitt halebop abonemang som har kommit! :) Helgen går alltid så fort så man hinner knappt med något känns det som. Bussen hem på fredag och så bussen in på söndag. Helgen borde vara tre dagar, det vore perfekt! :) Men om helgen går fort så hoppas jag veckan går fort med och då blir det lov fort! :D


fin va? haha

Nu ska jag ta och göra mig lite fika och kolla på the hills. :)

BYE 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: