Full rulle!
2009-10-01 / 21:48:13 / It's my life

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har inte haft något att skriva och när jag ska ha skrivit något så har jag inte haft tid. Men nu ska jag skriva lite iaf. :)

Igår så var jag på stan med Josse, jag ville köpa en lång tröja/tunika eller något liknande. Men jag hittade ingen, eller det gjorde jag, men då kunde jag inte bestämma mig så då blev det inget. Det vart lite andra saker och sedan så for vi till mig och åt middag. :)
Efter middagen så for vi till Marina och tittade på film lite folk, det var kul. Haha :p

Idag så fick vi äntligen klippa på skolan!
Det var inte så kul klippning, helform, men det var kul ändå. Det vart ju inte perfekt men det gick bra. :)
Efter skolan så var jag och hämtade min kamera. Nu verkar den funka som den ska. :) 
 
Nu är jag helt slut, sitter och äter yoghurt och tittar på tv. Det har varit full rulle sedan jag kom hem, tvättstuga, städning, disk och packning. Men nu är allt klart och det känns skönt!
Imorgon far jag till Åre, längtar!

Nu ska jag fika klart!

BYE

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: