One tree hill!
2009-10-18 / 16:04:02 / It's my life

Hello! Idag är det en tråkig grå söndag, blä för det. Men annars har helgen varit bra. :)

Igår kom Anna-Karin hit en tag, vi kollade på the hills & 90210 och så gjorde jag en snygg friss på henne hihi. När hon åkt hem gick jag ut på långpromenad. :) Gick upp till slalombacken och in vid el-ljusspåret, sedan genom byn och upp vid Time. Tog ca en timme tror jag, men det var riktigt skönt. :)
Fast när jag kom hem så sa mamma att det är många som ser björn uppe vid becken och skidspåret. Så jag tror inte jag går den vägen på ett tag. :p
Vid halv nio så hämtade Tim och några av hans kompisar mig och så sov jag där, mys. :)

Idag så har jag inte gjort något speciellt förutom att hälsa på mormor, men det är inte så speciellt tycker jag. :p
Jag hittade carbonara sås på ica också, så nu behöver jag inte yra runt på willys och försöka hitta den och bli ledsen för att jag inte hittar den, haha! ^^

& IKVÄLL ÄR DET ONE TREE HILL SÄSONG 7!  (ÄNTLIGEN!) <3

BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: