Hammarbeach
2009-10-09 / 19:01:13 / It's my life

Vilken bloggtorka, haha!

Idag åkte jag hem halv ett för att jag skulle till dokrotn och kolla föttran, haha!
Så jag klev på bussen och tog med mig väskan in och då jag har fixat med busskoret så vänder jag huvudet in mot bussen och möts av ett hav av människor, chock vill jag lova!
Så det var bara att sätta sig på första bästa plats brevid någon. Men som tur var så hoppade Fanny också på bussen liten senare och satte sig i sätet brevid. :)
Det var ett bra tag sedan, så det var mycket att prata om. :)

När jag kom hem så for jag och mami till doktorn, där fick vi vänta cirka en timme. Sedan visade jag fötterna och sa att jag hade ont som satan, men han sa ungefär samma sak som alla andra har sagt, köp breda storaa skor typ .. Där höll jag inte riktigt med jag vill inte ha Kalle-Anka fötter. Men en tid i stan är iaf fixad så någon kunnig ska få titta på min fula/dumma/elaka (listan kan göras lång) fötter.
Nog prat om fötter nu haha.

Det blev pizza till middag, mumms! och ikväll ska jag kolla på idol som jag inte har följt så bra, min favorit åkte ut också, blä.


Här har ni mitt mästerverk, hehe, som jag rullade i torsdags. :)
 
Det gick riktigt bra! Men minuset var att jag och Caroline inte hann
klippa för dockorna räckte inte. 
Jag hoppas på att det blir mycket klippa nästa vecka istället. :)


BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: