happyface!
2009-10-12 / 20:20:01 / It's my life

Är jag nu. :)
Jag har äntligen fått min present av josefine (lite i efterskott sådär .. haha) och den var bäst!
Jag fick en DKNY parfym! :D Den är grön och ser ut som ett äpple!

Tack homie du är bäst :) Jag älskar dig. <3

Ja, över till något annat, helgen bara försvan tycker jag, känns inte som om jag fick något gjort direkt. Men, den var bra. :)
På lördag morgon fick jag reda på att Frank och Elvis skulle komma på Hammarn, och att jag skulle vara barnvakt åt Elvis. Innan de kom så gjorde jag klart min svenskauppsats också, blev riktigt nöjd med den. :)
Så kom dom och Elvis var på riktigt bushumör, hehe. :p

Igår så gjorde jag inte så mycket mer än att åka till Håsjö och hälsa på. Vid åtta rullade jag iväg med bussen mot Östersund .. Där träffade jag Josse en sväng medans vi väntade på bussen, sedan for jag hem och soov.

Ikväll ska Josefajn sleepa at my place (y. Vi ska gotta oss och glo på tv!


Hård unge! Han ser ut som en liten jibber hehe.

BYE

1 Kommentarer
josefine:

i know i'm the best!:)<3

älskar dig med! <3

fast inte alltid, haha



SKRIVET DEN: 2009-10-12 KL: 20:42:07 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: