Home
2009-10-16 / 15:26:55 / It's my life

Sköönt att vara hemma! :D

På fredagar så har vi bara engelska, eller bara och bara vi har det i tre timmar .. Men efter den så slutar vi. :)
Det är bra för då kan jag ta 12.30 bussen hem. :) Fast idag trodde jag aldrif att jag skulle hinna med den. Matsalen var proppad då vi kom och maten var slut så vi fick vänta typ 20 minuter på att det skulle komma ny mat. Efter det så skyndade jag, Caroline och Sara ner på stan till Hemköp, för att jag skulle köpa en krydda till mamma, haha. (Den har ett kul namn typ Pom.. något hahah! Dålig humor jag vet.)
Men vi hittade den OCH jag hann med bussen, wihoo!

När jag kom hem så började jag leta efter mitt nya halebop abonemang som skulle ha kommit. Men inte då, sur jag blir, nu måste jag vänta en vecka till innan jag får det..



En till dålig sak som jag upptäckte nu är att jag har fått utslag ovanför handleden på underarmen (där man sprutar på parfym) åh, varför måste jag vara allergisk mot parfym?
Det är väldigt onödigt tycker jag.
Nu ska jag nog sura lite för allt det här .. haha

BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: