shalalalaa
2009-10-24 / 19:41:02 / It's my life

Idag har jag och Fanny varit ute och gått en sväng runt byn, spelat lite guitar hero, fast det var inte så kul för allt var borta från minneskortet, så vi lessnade ganska fort. Så vi kollade på De ä kanon med Robert Gustafsson istället. :p Den var skitkul, haha!  
Vi kollade inte klart på hela utan fikade lite och sedan drog vi ut och körde bil, eller Fanny körde FÖR HON TOG KÖRKORTET I TORSDAGS! :D Vi träffade Josse på byn och pratade lite med henne :) och Anna-Karin på häst i kullsta haha. :D
Jag vill också köra bil! Men det får jag snart hihi. :)

När vi kom tillbaka tittade vi på film, igen :o haha. :D

BYE


2 Kommentarer
josefine:

yesbox! jag vill också köra bil!

vill ha körkort nu! :) haha

men åker du buss hem den 10e och in på morgonen den 11e? om jag har tur kan jag oxå gå då



SKRIVET DEN: 2009-10-24 KL: 20:05:54 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/
Sara:

Japp, det gör jag .. jobbigt. men det måste ju bli så. okej :D



SKRIVET DEN: 2009-10-25 KL: 17:36:07



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: