24/9
2009-09-24 / 19:25:10 / It's my life

josefine kom nyss på att jag fyllt år, duktigt .. HAHA.

Ja iaf, idag på skolan så skulle vi få börja klippa, men inte då. Vi började med att dela upp håret och så, sedan så lunchade vi och sedan hade vi Kemi (?) lektion. Jag fattade inte spå mycket av vad läraren sa, fast de kanske var för att hon pratade på som en tok, haha. Vi skulle labba, men det fanns inga saker så då fick vi sluta tidigt. Hehe.

Sedan gick jag och mötte josefine och marina på stan, och så gick jag till josse och hämtade mina saker och nu sitter vi här och kollar på tv. Josefine äter upp mina kex och jag svälter.
Ne då, hehe.

Imorgon har vi skattjakt på skolan och så slutar vi tidigt så då ska jag på stan och GINA! med homie. :)
Och SEDAN ska vi åka hem .. och jag ska på Allt För Byn, woho!

BYE


1 Kommentarer
Anonym:

ät en banan



SKRIVET DEN: 2009-09-24 KL: 20:19:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: