Äntligen fredag!
2009-09-25 / 23:45:29 / It's my life

Tjing chong!
Idag hade vi skattjakt på skolan, de var kul! :) På måndag får vi veta vem som vunnit, och så klart så blir det FRA2009! ;) Hoppas på de.
Vi fick båda sovmogron och sluta tidigt så det var en riktigt bra dag, hehe. Efter skolan så gick jag på stan med Sara och Caroline :) sedan kom homie och joina också. :) Jag köpte en mössa och en halsduk på Gina och ett par glansiga legings på cubus. :) Ska gå och kolla mer nästa vecka.

Kvart i fyra satt vi på bussen hem, tråkigt med buss.
Ikäll så har jag varit på Allt För Byn. Jag hade inte så höga förväntningar, men det var riktigt bra tycker jag. :) Kommer kanske upp någon roligt bild också som jag tog, haha. Men det får bli imorn!
För en stund sedan kollade jag på roast på berns, härligt program de!
Nu blir det CSI Miami.

BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: