ATV körning
2009-09-05 / 20:09:20 / It's my life

Idag vid kl:11 for jag, anton och pappa upp till Råa för att köra fyrhjuling. Det var rätt så mycket folk där, kul! Dock inte lika kul att de har regnat hur mycket som helst. Det var världens gegga att köra i och de sprutade lera överallt, haha. Alla var helt bruna till slut, inte så mysigt. Jag körde inte så mycket men dom varven jag körde räckte till att bli helt nerkletad i lera, haha.
Vid tre ungefär så började de flesta att bege sig hemmåt. Fyrhjlingen var så full med lera att de skulle ta år och se ut som en åker om vi tvättade den hemma, så vi for bort på brandstationen och tvättade av den.
Sen vi kommit hem har jag tvättat fyrhjuling, kläder och hjälmar och tagit mig en dusch! hela mitt hår var fullt i gegga, de var usch. Men nu är de rent och fint. :)

Ne nu ska jag ta och titta på tv tror jag!

Ute och kör!
ute och kör :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: