Change
2009-09-08 / 15:38:23 / It's my life

Hej hopp!

Nu har jag suttit en stund och försökt fixa min blogg lite, väldigt enkla förändringar men det blir nog bra då headern kommer dit också!
Just nu har jag inte så mycket bilder på datorn, har inte flyttat över dom från den som jag hade förut, och de tar nog ett tag till innan jag kan fixa de.

Igår så var jag och Josse och åt hos Fanny! :) Vi åt pasta med baconsås, supergott var de! Jag har inte varit så mätttt på länge haha. Sedan vart de kladdkaka och film, Män som hatar kvinnor. Filmen var bra men hemsk, jag hängde inte med så mycket så jag fattar inte riktugt vad den handlar om .. haha. När filmen var slt så skulle vi bege oss hemmåt och jag missade bussen, yes!  Så fanny fick skjutsa mig på cykeln hem, haha. Tim kom och sova hos mig också, mys. :)

Idag fick vi slutade tidigt de var skönt!



hittade en kul bild med min snygga lampa,
som jag satte ihop helt själv, stolt! hahah


Nu ska jag äta apelsin, hej!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: