disp
2009-09-16 / 11:29:29 / It's my life

Idag var vi på studiebesök på disp, det var jättebra!
Sedan så gick vi till lagret och kollade och så fick alla varsin goodiebag! :D
Vår lärare är bäst så vi fick sluta kl 10, då vi var klara. :)

På vägen hem kom jag på att jag ville baka muffins då jag kom hem så då gick jag på willys och handlade. Men då jag kom hem så kom jag på att jag glömt formar, åh. Jobbigt, nu måste jag gå tillbaka. Fast de är väldigt nära så jag ska inte klaga. :p Men jag gruvar mig lite för de är svinkallt ute och jag har ingen varm jacka i stan och ingen mössa eller halsduk, åh dumma mig. Jag har typ 100 mössor hemma men jag måste alltid köpa en eller två nya varje vinter, hehe. Så jag ska nog köpa en någon dag.


hårspray, galsspray, wax och klämmor.


Ne, nu ska jag ut i kyla igen!

BYE

2 Kommentarer
Anonym:

hej är det kul att gå frisör på JB?



SKRIVET DEN: 2009-09-16 KL: 19:49:00
sara:

Det är bäst! :)



SKRIVET DEN: 2009-09-16 KL: 21:45:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: