Klant
2009-09-08 / 22:43:38 / It's my life

Nu är jag hemma igen, och jag behövde inte gå från josse, klantiga jag.
Ja .. efter jag hade ätit idag så pratade jag med josse och då kom vi fram till att jag skulle köpa Ben&Jerry's glass och komma dit och titta på idol och film, de lät bra så då gjorde jag de. :)
Glassen var mummmss, fast efter bara några skedar vart man mätt på den .. så då åt vi pop corn och tittade på idol, killen som sjöng sist var grym! Sedan såg vi lite på Sweet home alabama :) Och så gick vi bort mot sjukhuset för att jag skulle ta bussen hem men, ja .. jag kan inte kolla busstider så de kom ingen buss. Kul. Och de spöregnade så jag trodde jag skulle få gå då .. men då frågade Josse Hans om han kunde skjutsa mig och de kunde han så nu är jag hemma, torr& glad haha :)

Men nu ska jag ta och sova så jag orkar upp i morgon, vi ska ha manikyr. :)
Gonatt! :)



Ben&Jerry's !


3 Kommentarer
bästevän:

ja jag har då en snäll bror ja :)



SKRIVET DEN: 2009-09-09 KL: 07:27:32 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/
frida:

jag dör, fyfan vad gott med B&J!



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 12:12:55 URL: http://frajzi.blogg.se/
sararra:

de har du!

nej gör inte de :o :)



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 20:15:14



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: