Nu är det fredagsmyys!
2009-09-11 / 19:05:14 / It's my life

Ja, i alla fall fredag haha. :)

Den här veckan har varit bra! Jag och Josse har nyss ätit middag, det blev Familjen Dafgård som stod för maten! Det blev Lasange, hehe. Den var riktigt god och så gjorde jag sallad med fetaost till, gott! Mätta blev vi med, kändes som magen skulle explodera. :D
Ikväll blir det Idol och film, med massa gotta och glass. :)
Imorgon ska mamma & pappa komma in och fixa lite, och jag och josse ska gå på bio! Vi ska se Sommaren med Göran, äntligen! På söndag har jag tvättstuga för första gången! :| Tur att mamma ska visa mig imorgon hur maskinerna funkar så jag inte bara står där som ett fån på söndag haha.
Blir nog en bra helg de här. :)

Nu har jag inget mer att skriva eller jo!

- John Mayer - Free Fallin -Live
Bäst låt!


1 Kommentarer
bästevän:

såååå jäääkla gött alltså!

och movie imorron:) najs

nu blire snart IDOL

älsk<3



lars winnerbäck - för dig



SKRIVET DEN: 2009-09-11 KL: 19:34:41 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: