Sommaren med Göran!
2009-09-12 / 22:10:41 / It's my life

Har jag sett i kväll med homie! :) Den var bääst! Jag vet att jag är lite efter men jaja, alla som inte sett den än borde se den! :)
Igår så sov homie här. Vi hade planerat massa film tittade, men så blev de inte. Utan vi dog vid tio typ .. haha.
Idag så vaknade jag vi nio och tog datan och satte mig i sängen med den, medans Josefine sov som en liten gris, hehe. Senare så kom mamma, pappa & Anton hit och vi gick en sväng på stan. :) Sedan vart de shopping på willys, wihoo!
Till middag åt vi fläskfilé, klyftpotatis och sås, hur gott som helst, jag gillar min mamma i massoor! :)
Och efter de så vart de bio. :)
Nu sitter alla här och käkar godis och tittar på tv. Det börjar bli väldigt varmt här inne. :o

BYE


1 Kommentarer
Anonym:

hahaha chackalakalamacka :)

du är rolig du:p, filmen va bra den! haha, och jag är bäst !:)<3

de kmr bli vaaarmt inatt du



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 22:20:29



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: