Söndag
2009-09-06 / 16:53:07 / It's my life

Ja idag är de söndag, jag gillar inte söndagar, de betyder att de är skola i morgon. Känner mig inte så peppad på de, men de blir nog bra då jag väl är där. :)
Idag har jag varit till mormor och morfar en sväng. Som vanligt så bjöd mormor på 20 sorters kakor haha. Medans vi fikade så pratade mormor non stop, så de var sig likt.
När jag kom hem bakade jag kakor med hasselnötter och chokladbitar i.  Jag har velat baka hela veckan men vi har inte bytt min spis i lägenheten så jag fick vänta tills nu. Dom ser riktigt goda ut, så de ska med till stan!

För övrigt så blir jag tokig på min kamera (de är en Nikon coolpix S230), jag fick den när jag fyllde år, jag vart superglad och tänkte de kommer bli bäst bilder med den här. Men icke. Det blir grumliga konstiga bilder, så jag ändrade några inställningar men de blir nästan ingen skillnad, jag blir tokig. Antingen är det fel på minneskortet eller på själva kameran, kanske något annat ? 


Dumma kamera.


Nu har jag klagat tillräckligt, ciao!

1 Kommentarer
bästavän:

men äääälska söndagar!

not ! :) hehe, men vi hade trevligt ikv ! :) & de kmr de säkert bli på fredag oxå, om du kan prata me A-K nångång!!?



SKRIVET DEN: 2009-09-07 KL: 22:18:51 URL: http://josefineostlund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: