Sool
2009-09-15 / 19:37:07 / It's my life

Idag var det finväder :) Härligt!
Idag hade vi matte och datakunskap, gick bra och fort. Så vi fick sluta tidigt, börjar bli en vana .. och inte har vi några läxor, känns väldigt slappt.
Idag så missade jag precis att träffa Frank, igen. Bara jag hade slutat lite tidigare så hade vi hunnit träffas. Typiskt. Men jag ska dit när de är Höstmarknad, så jag längtar tills dess.

Efter skolan så gick jag en sväng. Köpte bla, knallrosa tights, som vi ska ha på torsdag på vår styling dag eller vad man ska kalla de. Vi ska fixa hår, smink och kläder och sedan fota i foto studion.

Har haft ganska tråkigt efter skolan så jag försökte mig på fransk manikyr igen. Det vart bättre den här gången. :) Fast tre av mina naglar var inte så många så dom blev det inget vitt på, ser lite kul ut, men men. :)

Imorgon ska vi på studiebesök på disp! :) Blir nog kul! Sedan så slutar vi för vi har kortdag .. haha.


Höstmarknaden 07


Rekordförsök


Bror och de två sjuka gubbarna som körde fyrhjuling, hahah!

Nu väntar jag på att idol ska börja!

BYE

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: