Spring
2009-09-09 / 21:50:22 / It's my life

Hejsan´!
Ida´g så hade vi manikyr på skolan och fick lära oss om nageln för sedan göra på varan. :) Och så fick vi sluta tidigt med. :) Sedan sprang jag på stan och köpte lite saker bla en kalender och en hårspay från TRESemmé, hoppas den är bra. Sedan mötte jag josse vid centrum och vi tog bussen till mig. :) Vi gjorde inte så mycket jag försökte fixa fransk manikyr men de gick åt skogen, haha. Efter att tag så fick josse väldans brottom för hon skulle och äta hos bror sin, så då fick jag tråkigt. Efter jag ätit middag så ringde de på dörren och jag trodde jag skulle skita på mig, men de vara bara a-k hehe :)
Vi pratde och kletade på lila nagellack på tårna, fräsigt! ;) Och så cyklade hon hem och efter de så har jag inte gjort så mycket.
Nu har jag fikat min goda kaka och tittar på Idol. Är de bara jag som tycker att de är bättre i kväll? :)
Fast de kanske bara är för att när vi var i Göteborg i sommar så bodde vi brevid Eriksbergshallen, där de är. Jag är så stolt hähä.

Nu ska jag se Idol, hej! :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: