Styling
2009-09-17 / 22:00:42 / It's my life

Idag stylade & fotade vi varandra, de var jättekul. :) Vi gjorde de hela dagen. Jag hade en stor boll på huvet haha. Men den var cool. ;)
Sedan så var jag och åt med josefine, ak och marina på max. Efter de så skulle vi gå och bada, när vi var på väg till badet så gjorde min mage as ont. Tror inte de blir max eller ngt sådant på ett tag ..
På badet var de väldigt roligt iaf, gud va vi skratta haha! Det finns många roliga filurer hehe.
Vi åkte rutchkana med ring, alla fyra på samma haha, hur många gånger som helst trodde att vi skulle välta varenda gång haha. Kul var de iaf.

Nu kommer lite bilder som jag tog med min skitkamera idag, men vi har tagit med en kamera på skolan så dom bilderna får jag kanske i morgon. :)


Linnéa, Rebecca & Brita :)


Löshår o.O


Boll! (dålig bild, den vart skitcool.)

BYE


2 Kommentarer
rebeccalarsson:

Vi var mycket snygga den dagen :D hehe.

Fast det är vi ju alltid!



SKRIVET DEN: 2009-09-24 KL: 19:38:55 URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
sarara:

precis ;)



SKRIVET DEN: 2009-09-25 KL: 23:13:34



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: