Hemma
2010-02-19 / 17:57:47 / It's my life

Kom hem vid halv tre idag, skönt :) Dock var inte bussresan lika härlig, fullproppat och ingen luft.

Idag så redovisade sara och jag våra travel diray arbeten, Sydney och New York! ;) Gick bra, skönt att det är klart nu. Vi fick tacos till lunch också, gottt!

Nu sitter jag i soffan och tittar på Tabatha´s salon takeover haha.
I morgon så ska jag upp till backen, men inte för att åka utan för ett leta min lillebrors skida .. åh. Han ramlade i någon skogsväg och skidan flög iväg och var sedan borta. Inte så kul.
Någon kanske har sett en Völkl Dogen skida i något skogsspår?
Jag hoppas att vi hittar den, inte så kul med en skida bara.

Fick veta att jag slipper bussen på söndag också, LYCKA! Mamma ska skjutsa in mig :))))))))


1 Kommentarer
josefiine:

meh fusk! min busskompis ju :(



SKRIVET DEN: 2010-02-19 KL: 18:19:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: