Denna dag
2010-01-21 / 20:48:42 / It's my life

Den här dagen har varit skit, eller ja en del av den i alla fall.
Det började med att jag var till tandläkaren och fick redan på att jag ska ha ha tandställning i ca två år .. kul. När jag kom till skoolan så hade jag missat hela genomgången på hur man skulle klippa + att det inte fanns någon klippställning till dockan. Som tur var så fixade läraren fram en, så jag kunde börja klippa. Klippningen gick bra i början sedan drog jag håret fel så inget vart som det skulle. Vid de laget var det lunch och jag var logom less.

Efter lunchen så gick det faktiskt mycket bättre :) Men jag hann inte klart så det var tråkigt ..
Det var faktiskt kul att klippa, även fast det gick dåligt i början. Det blev som en hel frisyr :)

Det dåligaste med den här dagen var iaf att mina byxor jag köpte förra veckan på gina för 399 kr kostar nu endast 99 kr! Lagom lessss. :)))))))))

Mamma var här idag också, hon klippte sig också :)
Imorgon har vi engelska, sedan åker jag hem. I helgen ska jag ta skoterkortet och kanske åka skidor om jag hinner :)

Just nu spelar min granne Lady Gaga på högsta volym haha!
Nu ska jag göra fika!

→ BYE


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: