Skoterkurs
2010-01-24 / 00:07:22 / It's my life

Ja idag har jag varit på skoterkurs. Det var segt .. ont i rumpen fick jag också, ajaj!
Imorgon ska vi köra upp och göra provet. Det går nog bra.

Annars så har jag inte gjort så mycket annat idag. Jag som trodde att jag skulle hinna åka skidor, men det hinner jag inte :(

Jag har inget kul att skriva heller .. eller JO, det har jag, haha!
Förra helgen så hittade pappa min åremössa som jag gjorde på slöjden i 9an, den låg bak i antons skoter ? haha. Den luktade inte så mums så mamma tvättade den i tvättmaskinen. Resultatet blev en lång röd korv typ hehe.
Men då fick jag en ide, att den passade ju perfekt som en toffel/strumpa!
Lite sjukt, men rätt kul.


Gotland med 9b var ganska så bäst!


NU, ska jag gå och sova tror jag

→ BYE


1 Kommentarer
josefine:

gotland <3



SKRIVET DEN: 2010-01-24 KL: 00:13:02



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: