Slut på lovet
2010-01-10 / 19:18:40 / It's my life

Idag så blev det tidigt uppstigning, inte kul. Men iaf så var jag på artic idag med pappa anton och frank :)
Jag frös som en gris på slutet men det är så kul att kolla så det vara bara att bita ihop. :) Lyckad dag även fast det var kallt!

När det var slut så skjutsade pappa mig till lägenheten och så for dom hem. Sedan jag kom hit så har jag handlat, gjort pannkaka (för hela veckan typ hehe), packat upp och diskat!
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen :)



→ BYE


2 Kommentarer
Anonym:

Hej jag vet att du går frisörlinjen och jag undrar om du hade nån erfarenhet av klippning alls innan du började där? :D



SKRIVET DEN: 2010-01-11 KL: 17:32:31
Sara:

Nej det tycker jag inte. Jag hade klippt en person innan, så det var inte så mycket erfarenhet. :)



SKRIVET DEN: 2010-01-11 KL: 18:25:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: