Bilder
2010-06-01 / 22:33:13 / It's my life

Var ledig idag och det har varit jättefint och varmt hela dagen! Nu är sommaren här!

Var på stan och köpte några saker idag. Jag hade tänkt köpa en byxdress på cubus också, men de var slut.


Dålig bild, det som ser ut som ett rött nagellack är egentligen orange haha.


Kunde inte hålla mig! Lukar så sjukt gott.


Plugga och lunch nere vid bryggan. Solen sken hela tiden och jag fick en otroligt fin bränna, haha.






Ikväll så har jag träffat josefine, var ett bra tag sedan nu. Vi åkte till torvalla och skulle spela brännboll, men det blev inget av de. Vi åt glass och for hem istället. ^^

NU ska jag plugga lite och sedan börja läsa fjärde twilight boken.

3 Kommentarer
josefiiiiine:

åh va mysigt de såg ut att du hade, bju mig nästa gång! Vi må ta och hitta på nåt i sommar, det får inte dröja allt för länge! :') <3

riktigt fin bränna du fick :p hehe, torvalla var tråkigt.. HAHA, jag har redan pluggat ja, -.-



SKRIVET DEN: 2010-06-01 KL: 22:45:09
josefiiiiine:

satsumas grejen luuuuukar alldeles för mycket!

& lycka till med sista boken, hahah :)



SKRIVET DEN: 2010-06-01 KL: 22:45:50
sara svarar:

men nej! Den luktar mummmsss.



SKRIVET DEN: 2010-06-02 KL: 15:01:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: