PÅSKLOV
2010-03-31 / 14:23:59 / It's my life

hihi jag har påsklov!

Idag så hade vi genomgång på två klippsätt och sedan så fortsatte vi med smyckena. Vi fick fika också, sedan fick vi sluta vid halv tolv. Bra dag!
Det blev inget utvecklingssamtal idag hihi!
Efter skolan så gick jag och några från klassen på stan lite. Jag köpte ett par hårspännen med en svart skinnrosett på. Sedan så for vi till willys och köpte påskgodis.

Det märks att det är vår nu, för det är hur varmt som helst ute. Inte på morgonen men senare på dagen. Jag höll på att dö av värme i min vinterjacka idag, uscha. Så nu ska jag vara lite smart och ta min tunnare jacka, så jag inte behöver bli kokt haha!

Nu sitter jag och äter gottis och väntar på att mamma och pappa ska komma. :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: