Saxar
2010-03-23 / 18:58:06 / It's my life

Idag så var det två stycken och pratade om saxar på skolan. Fick prova en "hajsax" som jag kallar den, vet inte vad den heter, men den hade småsmå taggar på bladet. När man klippte vart det spikrakt!


Jag har en Jaguarsax, den silvriga. Den rosa saxen är också en Jaguar. Nästa gång det är dax för en ny sax skulle jag vilja ha den. :)


Imorgon och på torsdag så har vi egen hårvård på skolan. Jag funderar på att färga mitt hår mörkare. :)

Just nu är jag dödstrött .. men jag ska försöka skriva lite på läsloggen så den blir klar någon gång.
Efter så ska jag försöka fixa bloggen och ta en dusch!



1 Kommentarer
TESCHO - Webbdesign och mycket mer:

Svar: Ta bort allt mellan <div id="bilder"> ALLA KODER SOM SITTER HÄR SKA BORT </div> så försvinner dem. Gör samma sak i alla kodmallar. :)



SKRIVET DEN: 2010-03-23 KL: 19:23:58 URL: http://tescho.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: