nyklippt!
2010-05-07 / 19:43:22 / It's my life

Klippte mig idag, det blev skitbra! Det blev ca 5cm kortare skulle jag tro och det slitna uschiga håret är boorta!

När jag kom hem så tog jag och sprang 6,5km, eftersom jag inte var med på idrotten i måndags så blev det min läxa typ. Haha! Jag kände mig lite som en svettig tomat, men det gick superbra och jag sprang hela vägen ändå!

På engelskan idag så skulle vi översätta en låt. Jag valde The River av Bruce Springsteen. Det är nog en av de finaste låtar jag vet.



2 Kommentarer
Josefiiine:

va nice, jag & marina skrev om han på vårat usa-arbete idag :)

fin låt! <3



SKRIVET DEN: 2010-05-07 KL: 19:48:17 URL: http://josefiineostlund.blogg.se/
sara svarar:

härligt! ja :')



SKRIVET DEN: 2010-05-07 KL: 22:10:46



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: